duminică, 1 aprilie 2012

Bună dimineața, Soare!

E vară.
În fiecare dimuneață, Tovarășu' deschide fereastra și, întinzându-se și căscând, îi spune astrului zilei:
- Bună dimineața, Soare!
Într-o bună dimineață însă, povestea a fost un pic altfel. Când Tovarășu' a spus „bună dimineața, Soare!”, i-a fost dat să audă și răspunsul:
- Să trăiți, tovarășe Nicolae Ceaușescu! 
Încântat peste măsură, Nea Nicu aleargă la Coana Leana să-i povestească
- Îți dai seama?  Însuși Soarele-mi răspunde!
Coana Leana mai să nu creadă, așa că Nea Nicu îi propune ca, a doua zi dimineață, să stea alătrui de el ca să audă minunea...
Zis și făcut: a doua zi dimineață, când Soarele săltase puțin deasupra orizontului, Tovarășu' deschide fereastra și zice:
- Bună dimineața, Soare!
Nimic.
Nedumenrit, Nea Nicu repetă, ceva mai tare:
- Bună dimineața, Soare!
Tot nimic.
Enervat, se răstește:
- Cum se face că ieri, când ți-am spus „bună dimineața, Soare!” ai răspuns „Să trăiți, tovarășe Nicolae Ceaușescu!”, iar azi nu spui nimic?!
- Să trăiți, tovarășe secretar general, Soare a fost ieri, azi sunt eu, Stan!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tovarășul le cere celor de la Securitate:
- Aduceți-mi-l pe acela care face toate bancurile cu mine.
I-l aduc.
Ceaușescu:
- De ce faci tu numai bancuri cu mine? Le știu, sunt bune. Dar, să te văd, ia zi și tu un banc fără mine.
Se gandește omul cât se gândește și spune:
- Tovarășa Elena Ceaușescu e însărcinată.
- Nu cu mine, am spus!
- Da' cine-a spus că e cu tine?