luni, 12 noiembrie 2012

La război

În timpul războiului Bulă este trimis în recunoaştere pentru a afla ce ţări şi-au trimis submarinele în Marea Neagră. În prima zi se scufundă Bulă şi, la întoarcere, raportează:
- Azi am văzut un submarin american.
- De unde ştii că erau americani?
- Păi eu le-am bătut în geam şi ei mi-au făcut semnul OK.
A doua zi se
scufundă iar şi la intoarcere:
- Permiteţi să raportez, azi am văzut un submarin rusesc.
- De unde ştii că erau ruşi?
- Păi le-am bătut la geam şi ei mi-au arătat sticla de votcă.
A treia zi se întoarce Bulă trist din recunoaştere şi raportează:
- Camarazi, astăzi tocmai am pierdut un submarin românesc!
Stupoare…
- Dar de unde ştii că era românesc?!
- Păi,… cum să vă spun… eu am bătut la geam, ca şi în zilele trecute…
- Şi, şi!?
- Păi şi… ei mi-au deschis…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tovarășul le cere celor de la Securitate:
- Aduceți-mi-l pe acela care face toate bancurile cu mine.
I-l aduc.
Ceaușescu:
- De ce faci tu numai bancuri cu mine? Le știu, sunt bune. Dar, să te văd, ia zi și tu un banc fără mine.
Se gandește omul cât se gândește și spune:
- Tovarășa Elena Ceaușescu e însărcinată.
- Nu cu mine, am spus!
- Da' cine-a spus că e cu tine?