duminică, 27 aprilie 2014

La moda

Ședință de taină la Kremlin, la care participă doar tovarășii Brejnev și Ceaușescu
- Băi Nicule, tu ai palat cu 20 de etaje, cum am eu?
- Nu am, Leonide...
- Circuli și tu cu Volgă neagră, cum circul eu?
- Nu circul...
- Dar ai lanț de aur, din ăsta gros de două dește, cum am eu?
- Nu, nu am, Leonid Ilici...
- Păi ce fel de „conducător iubit” ești tu, măi?!
Ajunge Ceaușescu cătrănit acasă și Leana îl întreabă cum a fost la Moscova, ce se mai poartă, ce mai e la modă...
- Cum să fie, fă? ți-am spus eu să nu facem palatul ăsta cu 40 de etaje și să nu-i mai ții pe Șarona și pe Corbu legați cu lanțurili mele de la gât! A! și să nu uit, gata cu plimbatul cu elicopterul prin țară! Vindem și Merțanul și ne luăm Volgă, să fim și noi la modă...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tovarășul le cere celor de la Securitate:
- Aduceți-mi-l pe acela care face toate bancurile cu mine.
I-l aduc.
Ceaușescu:
- De ce faci tu numai bancuri cu mine? Le știu, sunt bune. Dar, să te văd, ia zi și tu un banc fără mine.
Se gandește omul cât se gândește și spune:
- Tovarășa Elena Ceaușescu e însărcinată.
- Nu cu mine, am spus!
- Da' cine-a spus că e cu tine?