sâmbătă, 10 mai 2014

Examen de promovare

- Bă băieți, treburile sunt simple, azi vă dăm ceva ușor.
Închide căpitanul geamurile, trage perdelele, aprinde lumina.
- Fiti atenti: o să sting lumina și voi trebuie să-mi ziceți  ce s-a întâmplat cu ea, unde a dispărut. Bine?
Zis și făcut, stinge ofițerul lumina, cum se văd milițienii în întuneric, încep să urle de frică.
- Bă băieți, vă dau permisie două săptămâni, dar după asta veniți și-mi ziceți unde s-a ascuns lumina.
Pleacă milițienii, vin după două săptămâni nerași, nedormiți, nervoși.
- Bă, Popescule, unde era lumina ?
- Păi să vedeti că nu ...
- Nimic! Nu iei gradul! Urmatorul!
- Păi să ...
Și tot așa, până ajunge la unul care arăta cel mai jalnic.
- Dom' căpitan, să trăiți, am găsit soluția. Am aflat unde s-a ascuns lumina.
- Păi cum ai aflat, bă ?
- Fiți atent: cum am ajuns acasă, am închis toate geamurile, am tras roletele, am bătut șipci la geamuri, la uși, ce mai, am izolat toată casa. Apoi am stins lumina. Și dă-i și caut-o. Am smuls tapetul, am smuls parchetul, am dat jos tencuiala, am spart mobila, am ars saltelele, dar până la urmă tot am găsit-o, nenorocita naibii!
-...Și, unde era?
- În frigider.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tovarășul le cere celor de la Securitate:
- Aduceți-mi-l pe acela care face toate bancurile cu mine.
I-l aduc.
Ceaușescu:
- De ce faci tu numai bancuri cu mine? Le știu, sunt bune. Dar, să te văd, ia zi și tu un banc fără mine.
Se gandește omul cât se gândește și spune:
- Tovarășa Elena Ceaușescu e însărcinată.
- Nu cu mine, am spus!
- Da' cine-a spus că e cu tine?