joi, 29 mai 2014

Un banc care e de porc

Doi tipi calcă un porc cu mașina, la marginea unui sat.
- Hai s-o stergem! zice unul dintre ei
- E mai corect să-l găsim pe proprietar, să-i spunem ce s-a întâmplat și să-l despăgubim, zice celălalt
Zis și făcut; unul păzește mașina și porcul, celălalt pleacă în sat să anunțe trista veste. Trece o oră, trec două și „solul” nu se întoarce. Cel rămas ascunde porcul, închide mașina și se duce în sat să dezlege misterul neîntoarcerii amicului. După ceva vreme, îl găsește în crâșma satului, obosit foarte.
- Am venit, aici am aflat cine e proprietarul, am spus cam ce i-am făcut și oamenii m-au sfătuit să-i spun pe ocolite, că e cardiac. Așa ca i-am aținut calea, așa, ca din întâmplare, și am găsit un pretext de a intra în vorbă. Așa că i-am trântit- un: „Trăiască!”
Omul, bine pregătit politic, a intrat degrabă în vorba și mi-a zis, voios:
- Trăiască, înflorească și să trăiască și Partidul nostru, în frunte cu cel mai iubit fiu, tovarășul Niculae Ceaușescu!
- Eu, când am văzut că e vesel, mi-am luat inima în dinți și i-am spus, trist: „Știi? porcu' a murit”. Și el, nu știu de ce, a dat de băut la tot satul, de ne-am îmbătat ca porcii...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tovarășul le cere celor de la Securitate:
- Aduceți-mi-l pe acela care face toate bancurile cu mine.
I-l aduc.
Ceaușescu:
- De ce faci tu numai bancuri cu mine? Le știu, sunt bune. Dar, să te văd, ia zi și tu un banc fără mine.
Se gandește omul cât se gândește și spune:
- Tovarășa Elena Ceaușescu e însărcinată.
- Nu cu mine, am spus!
- Da' cine-a spus că e cu tine?