sâmbătă, 23 martie 2019

Invers

Nikolai Sergheevici se trezeste la 4 dimineata cu usa daramata si cu 3 kaghebisti in haine de piele care urla la el:
– Unde sunt, nenorocitule, unde le ai ascuns?
Asta ridica din umeri si pana sa spuna ceva e batut ingrozitor, ridica privirea, plin de sange cand tocmai e intrebat din nou:
– Unde sunt, dusman al poporului?
Repede, raspunde:
– In soba!
Kaghebistii darama soba, nu gasesc nimic, il mai calca o data in picioare si striga:
– Unde sunt, contrarevolutionarule?
Nikolai Sergheevici, terorizat:
– In baie!
Darama kaghebistii baia si nu gasesc nimic. Inainte sa l bata iar, Nikolai intreaba cu glas stins:
– Da’ ce cautati?
La care seful intreaba:
– Ai fost aseara la balul uzinei?
– Am fost.
– S au dat premiile pentru tovarasele fruntase in munca?
– S au dat.
– S a dansat dupa?
– S a dansat.
– Ai dansat toata seara cu tovarasa Olga Petrovna, locul doi pe raion la intrecerea in munca?
– Am dansat.
– Si nu i ai spus tovarasei Olga „Am doua diamante ca doua coaie!”?
Plangand, Nikolai Sergheevici raspunde:
– Invers!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tovarășul le cere celor de la Securitate:
- Aduceți-mi-l pe acela care face toate bancurile cu mine.
I-l aduc.
Ceaușescu:
- De ce faci tu numai bancuri cu mine? Le știu, sunt bune. Dar, să te văd, ia zi și tu un banc fără mine.
Se gandește omul cât se gândește și spune:
- Tovarășa Elena Ceaușescu e însărcinată.
- Nu cu mine, am spus!
- Da' cine-a spus că e cu tine?