marți, 18 decembrie 2018

Cei de azi

Un lăutar bătrân este chemat sa cânte la o sindrofie de noii îmbogățiți ai capitalismului.
In timpul chefului, unul îl întreabă:
- Bai, țigane, pe vremea lui Ceaușescu, la uteciști ai cantat?
- Pai, am cantat, coane, săru-mâna.
- Rău, țigane, rău, te-ai dat cu comuniștii.
- Dar la securiști ai cântat, țigane? îl întreabă altul.
- Am cântat, coane, ce era să fac, că și ei petreceau.
- Rău, bre, că te-ai dat și cu securiștii.
Un al treilea întreabă și el:
- Dar la nomenclatura de azi, ai cântat?
- Am cântat, coane, că era pericol.
- Rău, țigane, ce om ești tu de cânți la toate canaliile?!
Când ajunge acasă, supărat și cu onoarea mototolită, îi povestește Pirandei ce a pățit.
La care aceasta îi zice:
- Bine, mă, prostule, nu puteai să spui că nu ai cântat la niciunii?
- Cum să spun, fă, când erau toți acolo???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tovarășul le cere celor de la Securitate:
- Aduceți-mi-l pe acela care face toate bancurile cu mine.
I-l aduc.
Ceaușescu:
- De ce faci tu numai bancuri cu mine? Le știu, sunt bune. Dar, să te văd, ia zi și tu un banc fără mine.
Se gandește omul cât se gândește și spune:
- Tovarășa Elena Ceaușescu e însărcinată.
- Nu cu mine, am spus!
- Da' cine-a spus că e cu tine?