luni, 10 decembrie 2018

Ivan

Tovarășul Ivan a fost membru de bază al partidului, a participat la Marea
Revoluție din Octombrie. Tovarășul Lenin i-a murit în brațe. Tovarășul Ivan
a fost decorat cu numeroase distincții şi medalii ale URSS. Şi acum, la 102 ani, tovarășul Ivan merge ca omul la doctor.
– Bună ziua, tovarășe doctor!
– Bună ziua, tovarășe Ivan, dar cu ce problemă pe la noi ? Sunteți bolnav?
– Aaaa nu eu, tovarășa Catia … de 4 zile nu se mai scoală din pat, nu mai vorbește cu mine, nu mai mănâncă nimic, nu știu ce sa mă mai fac cu ea.
– Păi, câți ani are tovarășa Catia?
– 95 ! Tinerică, tinerică…
– Hm, e o vârstă la care se mai îmbolnăvește omul, mai… moare.
– Da, tovarășe doctor, dar știți, daca eu mă simt încă bine şi în putere, parcă mi-ar părea rău să o pierd, că m-am împăcat foarte bine cu ea.
– Păi în cazul acesta, vă dau o rețetă, dar nu pentru ea, ci pentru dvs. tovarășe Ivan. Mergeți la farmacie, luați pastila asta, faceți un sex cu tovarășa Catia şi s-ar putea să aveți surpriza să-şi revină. Merge tovarășul Ivan la farmacie, ia pastila, merge acasă, alea, alea.
A doua zi când se trezește, tovarășa Catia nu mai era în pat, era în bucătărie, cânta şi gătea. Stă tovarășul Ivan şi filozofează:
„Eeee, al naibii tovarășul doctor, dacă știam eu tratamentul acesta, nu îmi mai murea tovarășul Lenin în brațe”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tovarășul le cere celor de la Securitate:
- Aduceți-mi-l pe acela care face toate bancurile cu mine.
I-l aduc.
Ceaușescu:
- De ce faci tu numai bancuri cu mine? Le știu, sunt bune. Dar, să te văd, ia zi și tu un banc fără mine.
Se gandește omul cât se gândește și spune:
- Tovarășa Elena Ceaușescu e însărcinată.
- Nu cu mine, am spus!
- Da' cine-a spus că e cu tine?